torsdag den 3. januar 2008

Topas Rejser afsluttende bemaerkninger om turen


Det kan vaere svaert at uddele ros og ris umiddelbart efter en tur. Indtrykkene skal have tid til at saette sig, men umiddelbart vil jeg give turens indhold 8 ud af 10 mulige. Jeg er overbevist om at vi har faaet et godt indtryk af NZ med natur og landskaber. De udvalgte steder har virkelig daekket landet godt ind. Der var desuden plads for lidt handlefrihed se[vom dagene var fyldt godt ud. En enkelt skoenhedsfejl syntes jeg opholdet i Glenochy var. I det omraade var det Quentown, der var interessant og der hvor vi boede var den lokale pub det eneste positive. At vjret for det meste var godt kan vel ikek tilskrives Topas, men maaske de 2 guider Signe og Nina. De var i igang hele tiden (naesten). Jeg tror nok at der var mange der efterhaanden hjalp godt til. Holdet skal have ros for at vaere praecise til aktiviteterne ogsaa selvom natten nogle gange blev taget i brug.
Jeg haaber at de er jer der kigger denne blog, vil kommentere den.

Ingen kommentarer: